poniedziałek, 10 września 2012

WRACAM ♥

Tak moi kochani wracam
Nie jest idealnie ale postanowiłam, że pomimo zawalonych nauką dni i weekendów wrócę na bloga.

§Z ostatnich wydarzeń w moim życiu zrozumiałam, że przyjaźń jest najważniejsza.
Mimo iż popełniamy wiele błędów zawsze trzeba być szczerym.

§Trzecia klasa gimnazjum powaliła mnie na kolana i mam dosyć nauki.
Tona nauki w szkole, plus jeszcze za dwa tygodnie zdaje na kapitana jachtu.
Jestem wykończona psychicznie i fizycznie a to dopiero początek.



Od kiedy zawiesiłam bloga oglądalność spadła okropnie.
Przed zawieszeniem miałam około 200 na dzień a teraz ? Tylko około 30 !
Zawiodłam się na was moi drodzy ale mam nadzieje, że się poprawicie bo wraca Dreena ! ! !


Rozdział już powoli powstaje i proszę o surową opinie. 
Mówię serio !


Wasza Dreena ☻

3 komentarze:

  1. jestem taka szczęśliwa.;D z niecierpliwością czekam na rozdział.;)nie mogę doczekać. tęskniłam za tą opowieścią.;*
    P/E

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo. jejku jejku . ja się cieszę :))) ;** dzięki,dzięki ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Koooooooooooooooooooooooooooooooooooochanie wróciłaś . ♥

    OdpowiedzUsuń