środa, 21 listopada 2012

LIEBSTER AWARD

Dostałam to od koleżanki Kami miło może uda się trochę rozszerzyć moje magiczne historię ; )



        Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.






 Zostałam nominowana i nie mam zielonego pojęcia o co chodzi ale okej.
Dziękuje mój towarzyszu za to ale po co to ?
Wytłumaczy mi ktoś ?



Dostałam następujące pytania :
1. Dlaczego założyłaś bloga?
2. Co jest Twoją inspiracją?
3. Jak myślisz, dlaczego dostałaś nominację?
4. Ulubiona piosenka?
5. Ulubiony zwierzak i dlaczego?
6. jak widzisz siebie na 5 lat?
7 Czym jest dla Ciebie pisanie?
8. Jesteś kreatywną dusz? Dlaczego?
9. Ostatni tekst spod nakrętki?
10. Ulubiony blog?
11. Laptop czy stacjonarny i dlaczego?

Odpowiedzi na pytania :

1) Założyłam bloga, ponieważ musiałam się oderwać od rzeczywistości. W mojej głowie jest pełno pomysłów a moja wyobraźnia nie ma granic i to przyczyniło się do powstania My name is Mirabella Montoja.
2) Moją inspiracją jest moje własne życie. Ciągłe problemy, kłótnie i szara codzienność przyczyniły się do powstania w mojej głowie osobnego świata. Świata który jest wyimaginowany ale kiedy skupiam się na nim to czuje, że jest prawdziwy.
3) Zacznę od tego, że nie mam pojęcia o co chodzi z tą nominacją ale sądzę, że dostałam ją dlatego ponieważ każda osoba czytając mojego bloga odłącza się od swojego świata i czuje odrobinę magi w moich rozdziałach.
4) Nie mam ulubionej piosenki, ponieważ każda piosenka inaczej do mnie przemawia i trudno wybrać tą najlepszą.
5) Moim ulubionym zwierzakiem jest pies, ponieważ zawsze jest z Tobą, możesz na niego nakrzyczeć a on ciągle jest przy Tobie i nigdy Cię nie opuści.
6) Za 5 lat ? Nie interesuje mnie przyszłość, żyje teraźniejszością i cieszę się z tego kim jestem.
7) Pisanie jest dla mnie odzwierciedleniem duszy pisarza. Nie wiem czy mogę się nazwać pisarzem ale jak piszę to wszystko przelewam do rozdziałów. Staram się ułożyć historię z głowy w słowa i to jest niesamowite, ponieważ nie każdy to potrafi.
8) Mam wrażenie, że jestem kreatywną duszą, ponieważ z niczego potrafię stworzyć coś niesamowitego.
9) Nie pamiętam ostatniego ale jeden najbardziej utkwił mi w głowie Żyj a będziesz kochany
10) Nie mam ulubionego bloga, ponieważ każdy na swój sposób jest niepowtarzalny.
11) Oczywiście, że laptop. Mając przenośne urządzenie, mogę w każdej chwili napisać rozdział albo notatkę  potrzebną do bloga.




Teraz powinnam podać moją listę blogów więc :
1)Pamiętnik usiany różami.
2)Zahipnotyzowana.opowiadania
3)Not Normal
4)rodzimy sie, by zyc. zyjemy, by umierac.
5)"Words will be just words... Till you bring them to life"
6)Zagubiona...
7)Zakochana w mroku
8)Żyj, nie umieraj !
9)My Little Reality
10)Big girls, don't cry.
11)Hell Gate



NASTĘPUJĄCE PYTANIA : 

1) Dlaczego zacząłeś/zaczęłaś pisanie ?
2) Co Cię zainspirowało do zaczęcia pisania ?
3) Ile aktualnie prowadzisz blogów ? I dlaczego ?
4) Czym się kierujesz zaczynając pisać rozdział ?
5) Jakie rodzaje historii Cię najbardziej kręcą ? Fantastyka, kryminały itp.
6) Twój ulubiony cytat.
7) Najlepsza książka fantastyczna jakąkolwiek czytałaś/czytałeś ?
8) Czy twoja rodzina/przyjaciele wspierają Cie w pisaniu ?
9) Co Cię przekonało do publikowania swoich rozdziałów ?
10) Jak myślisz co urzekło czytelników w twoim blogu ?
11) Gdybyś miał/miała okazje by oddać swoje dzieło do księgarni zgodziłbyś/zgodziłabyś się ?




POWODZENIA ; *




Wasza Dreena ☺

3 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do #LiebsterAwards na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej kochanie ;**
    Tretetete ja się już w to nie bawię ale dziękuję za nominację ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. A tak wgl nominowałam Cię bo kocham wkurwiać ludzi ;]]

    OdpowiedzUsuń