czwartek, 2 maja 2013

15 000 Wyświetleń

Kochani 
Wczoraj około 23:00 stuknęło mi 15 000 wyświetleń.
To tak bardzo dużo

Dziękuje wam bardzo mocno 
Nigdy nie pomyślałabym, że mogę aż tak wiele osiągnąć moim pisaniem

Wiem, że przez moją przerwę straciłam wiele fanów.
Kiedyś moja oglądalność wynosiła około 120 osób/dzień
A teraz spadła do około 40 osób/dzień
Ale ciesze się, że jeszcze odwiedzacie mojego bloga

Wiem o tym, że nie uda mi się już odzyskać was ale DZIĘKUJE bardzo, że wciąż niektórzy są ze mną.



DZIĘKUJE Z CAŁEGO SERDUSZKA


Dreena ☺

3 komentarze:

  1. TOWARZYSZ MÓJ KOCHANY, CZEKAM NA ROZDZIAŁ WIĘC NIE PIERDOL <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dreena nie pierdol tylko pisz :P

    OdpowiedzUsuń
  3. jak na cb to mało. powinno być 1000000000 razy więcej. za dobrze piszesz. :D

    no i nie pierdol, tylko pisz :D

    OdpowiedzUsuń