środa, 22 maja 2013

Rozdział " Nowa ja "

Ujrzałam przed sobą blaszane drzwi a w mojej głowie zakłębiły się pytania, dlaczego tutaj przyszłam. Otworzyłam drzwi i powoli ruszyłam wgłąb korytarza. Doszłam do wielkich drewnianych drzwi i zapukałam .
- Czego ? - warknął Horacy ale kiedy mnie zobaczył natychmiast zbladł - Dreena ? - uśmiechnęłam się słodko i przytaknęłam głową - Moja maleńka - powiedział łagodnie i przyciągnął mnie do siebie.
- Hej - powiedziałam ledwo, ponieważ jego uścisk był tak mocny, że ledwo oddychałam - Jak tam u Ciebie ? - wydyszałam.
- U mnie świetnie - odparł puszczając mnie - Ożeniłem się - dodał podekscytowany .
- Że co ?  - spojrzałam na niego niedowierzająco ale po chwili opanowałam się i powiedziałam - To gratulacje ! Kim jest ta szczęściara ?
- Aaa zaraz ją powinnaś poznać, jest na hali - uśmiechnął się i otworzył przede mną drzwi. Weszłam do środka i napłynęło do mnie mnóstwo emocji. Podczas pobytu w organizacji nauczyłam się odbierać emocje ludzi i stworzeń. Smutek, radość, załamanie i złość to wszystko ląduje na mnie i wierci mi w głowie - Amelia ! - Horacy wykrzyknął jej imię. Wpatrywałam się w niego. Szukał ją wzrokiem a kiedy ją spostrzegł od razu rozpromienił się. Poczułam lekkie ukucie w klatce piersiowej, jeszcze dwa lata temu tak samo reagował na mnie. Odsunęłam myśli od tego i skupiłam się na jego emocjach. Cholernie emanowały. Jakby ktoś uderzył mnie wielką poduchą w twarz. To było niewiarygodne, że człowiek może być tak szczęśliwy ze względu na jedną osobę. Podbiegła do nas i ucałowała Horacego w policzek. Była śliczna. Miała ciemno brązowe włosy  do ramion lekko falowane, oczy miała brązowe i była zgrabna.
- Cześć jestem Amelia - wystawiła do mnie dłoń uśmiechając się przyjaźnie.
- Dreena - wymieniłam z nią uścisk


Hej. Przepraszam was, że taki krótki ale czasu i weny brak.
Niestety ale czasami tak jest.
Wpadł mi taki pomysł, raczej nie mi ale anonimowej koleżance, która napisała do mnie na pocztę czy mogłabym nagrać jakiś film.
Na początku pomyślałam, że to nie jest zły pomysł ale po dłuższym namyśle to nie wiem co mogłabym powiedzieć w tym filmiku.
Powiedzcie czy to dobry pomysł ; )
Wasza Dreena ♥

2 komentarze:

  1. Jeśli tylko będę miała chwilę wolnego czasu to postaram się przeczytać, obiecuję.Przepraszam bardzo za spam.
    Jenna Miller, Skylar i Zayn Malik, Jason Dallas i Niall Horan to paczka nierozłącznych przyjaciół uczęszczających do słynnego Yale University w mieście New Haven, części wielkiego obszaru metropolitalnego Nowy Jork. Ci studenci Yale University to rozpuszczone oraz niezwykle mądre i inteligentne dzieci bogatych rodziców, które tolerują wyłącznie swoje towarzystwo. Ich życiem kieruje nauka i imprezy. Z czasem za sprawą miłości wiele spraw się komplikuje.. Przyjeżdża pewna osoba i wiele miesza w relacjach między dawnymi przyjaciółmi.
    Czy nierozłączna paczka z Yale University sprosta przeciwnościom losu? A może ich przyjaźń ulegnie zniszczeniu? Tego wszystkiego dowiecie się czytając naszego bloga.
    http://river-full-of-love.blogspot.com/
    Pozdrawiam Sky. xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy następnyyy...? ;> bo ja czekam i czekam :D w jeden wieczór przeczytałam całe Twoje opowiadanie :DD Proszęę, ja chce następny <3 :*

    .:Ta co buja w obłokach:.

    OdpowiedzUsuń