wtorek, 4 grudnia 2012

NO KOCHANI GŁOSOWAĆ ! 

Z KIM MA BYĆ DREENA ( MIRABELLA) ? 

14 komentarzy:

  1. zdecydowanie Horacy.;* po prostu moim zdaniem tworzyli by świetną parę.;)
    P/E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurczę chyba przegrywamy w sondażu.;/ hahahah.;) Horacy <3
      P/E

      Usuń
    2. Jaka szkoda ale niestety ale to czytelnicy wybierają ; c

      Jestem ciekawa kto zagłosował na "lesbijkę" XDDDDD

      Usuń
    3. no ciekawe kto uważa Dreenę na materiał na lesbijkę.:D
      wierzę, że jeszcze wyjdziemy na prowadzenie.;)
      P/E

      Usuń
    4. Ooo yeeaaah Horacy prowadzi ♥ Ma jeden punkt przewagi ; D


      Chyba jako autorka bloga powinnam być bezstronna, sama nie wiem czy powinnam xd

      Usuń
    5. nie przejmuj się.;D jestem strasznie zadowolona z wyniku.;) wiem jeszcze 2 dni do końca głosowania ale mam nadzieje, że nic się nie zmieni.:)
      P/E

      Usuń
    6. Też jestem ciekawa jaki wynik będzie ; )
      Mam nadzieje, że czytelnicy rozsądnie wybiorą.


      Aaa i zachęcam do konkursu ; 3

      Usuń
  2. Lukas... wkur.wił mnie nieźle, a darzyłam go taką wielką sympatią, więc jego nie chce.
    Horacego wyobrażam sobie jak starego dziadka ;p więc nie on.
    lesbijką zostać NIE MOŻE.
    więc został Leo ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ale Horacy nie jest aż tak stary ; D
      A z Lukasem nigdy nic nie wiadomo.
      Z Leo będzie trudniej bo on do Akademii chodzi i wszystkie moje plany na resztę rozdziałów bym musiała zmieniać ... Ale ja nic nie mówię i każdy ma wolny wybór ; *


      Dreena ☺

      Usuń
  3. Sorki , Lukas . ;p źle mi się napisało . ;p

    OdpowiedzUsuń