czwartek, 6 grudnia 2012

KONKURS

OGŁASZAM KONKURS 

Konkurs polega na tym by wymyślić nową główną bohaterkę lub bohatera. 
Każdy może wziąć w nim udział. Im więcej osób tym lepiej ; )


Tak więc osoba musi :
♦Podać imię nazwisko i krótką historię wymyślonej osoby ( Krótka historia ma mi pomóc w pisaniu rozdziałów związanych z tą osobą)
♦Przedstawić osobę - kim jest? Czarodziejem, wampirem, zwykłym człowiekiem lub jakimkolwiek innym stworzeniem.
♦I najważniejsze ZDJĘCIE postaci. 


Propozycję proszę wysyłać tutaj :   dreena@op.pl 


Zachęcam do próbowania ; ) Każdy pomysł jest dla mnie ważny. 





Wasza Dreena ☺



Przypominam o głosowaniu ! 

(Buhahahah kocham ten obrazek)

2 komentarze:

  1. a ten konkurs na zdjęcie Horacego co było pod koniec sierpnia.
    masz jakieś? interesuje mnie to bo znalazłam 4 dość dobre zdjęcia tylko większość ma brązowe oczy. tak tylko pytam z ciekawości.;D
    P/E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dostałam parę zdjęć ale się nie nadawały.

      Jeśli chcesz to podeślij swoje i może będą odpowiednie ; )

      dreena@op.pl

      Usuń