wtorek, 14 sierpnia 2012

U W A G A

Z powodu bardzo rzadkiego waszego komentowania czuje się niedoceniana.
Każda osoba, która piszę bloga chciałaby wiedzieć że ktoś czyta.
Tak samo i ja.
Chciałabym czytać komentarze innych osób niż tylko stałych czytelników.
To nie tak że osoby które każdy rozdział komentują się nie liczą.
Bardzo Dziękuje że jesteście ze mną i mam nadzieje że będziecie.

Tak więc postanowiłam że będę dodawać rozdziały tylko w PIĄTKI.
Tak od teraz wszystko się zmienia.
Może w późniejszym czasie zmienię to i wrócę do wstawiania rozdziałów prawie codziennie.

Tak więc miłego czytania Pod Osłoną Cienia i do zobaczenia w PIĄTEK.


Wasza Dreena ☺






2 komentarze:

  1. Droga terrorystko .. wiedz, że Cię zamorduję :)
    I jak mój komentarz pod każdym rozdziałem się nie liczy to komentuję co trzeci ... Amen

    OdpowiedzUsuń